Reklam
Reklam
BIST 100
14.421,15 -0,50%
DOLAR
46,4452 0,13%
EURO
53,5161 0,20%
GRAM ALTIN
6.452,25 1,70%
FAİZ
41,42 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
103,31 2,05%
BITCOIN
63.879,00 -0,76%
GBP/TRY
61,8099 0,16%
EUR/USD
1,1518 0,15%
BRENT
77,64 -2,40%
ÇEYREK ALTIN
10.549,43 1,70%
Manisa Hafif Yağmur
Manisa hava durumu
22 °
Reklam
  • ANASAYFA
  • MANİSA
  • İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet UĞURELLİ öğrencilerle iftarda buluştu

İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet UĞURELLİ öğrencilerle iftarda buluştu

Reklam
İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet UĞURELLİ öğrencilerle iftarda buluştu

 Manisa İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet UĞURELLİ, Kula Bekir Sacide Keleşoğlu Anadolu Lisesi pansiyonunda düzenlenen iftar programında öğrencilerle bir araya geldi.

İftar programında öğrencilerle birlikte oruç açan UĞURELLİ, iftarın ardından Ramazan ayına özel hazırlanan etkinliklere katıldı.

Programın hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür eden UĞURELLİ, öğrencilere verimli ve başarılı bir eğitim öğretim dönemi diledi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.