Reklam
Reklam
BIST 100
14.421,15 -0,50%
DOLAR
46,4452 0,13%
EURO
53,5161 0,20%
GRAM ALTIN
6.452,25 1,70%
FAİZ
41,42 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
103,31 2,05%
BITCOIN
63.879,00 -0,76%
GBP/TRY
61,8099 0,16%
EUR/USD
1,1518 0,15%
BRENT
77,64 -2,40%
ÇEYREK ALTIN
10.549,43 1,70%
Manisa Hafif Yağmur
Manisa hava durumu
22 °
Reklam
  • ANASAYFA
  • MANİSA
  • BAŞKAN BALABAN LALELİ’DE VATANDAŞLA İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU

BAŞKAN BALABAN LALELİ’DE VATANDAŞLA İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU

Reklam
BAŞKAN BALABAN LALELİ’DE VATANDAŞLA İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU

Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Laleli Pazar Yeri’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla aynı sofrada buluştu.

Yunusemre Belediyesi ile Manisa Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde Laleli Pazar Yeri’nde iftar programı düzenlendi.

Yüzlerce vatandaşın aynı sofrada buluştuğu programa Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Yalçın Arcak, Belediye Başkan Yardımcıları Ali Kuyumcu, Avukat Emine Özge Arslan, Mehmet Mesut Doğan ile CHP İlçe Kadın ve Gençlik Kolları başkanları da katıldı.

İftar öncesinde masaları tek tek dolaşan Belediye Başkanı Balaban, vatandaşlarla keyifli sohbetler gerçekleştirdi.

Açılan oruçların ardından programda kısa bir konuşma yapan Belediye Başkanı Balaban, Ramazan ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, “Bu mübarek ayda hemşehrilerimizle aynı sofrayı paylaşmak bizler için büyük mutluluk. Yunusemre’de dayanışma kültürünü büyütmeye devam edeceğiz” dedi.

Yoğun katılımın olduğu iftar programı, alanda kurulan sahnede gerçekleştirilen çocuk gösterileriyle devam etti. 

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.