Reklam
Reklam
BIST 100
14.430,16 -0,43%
DOLAR
46,3172 0,04%
EURO
53,8998 0,23%
GRAM ALTIN
6.449,35 0,04%
FAİZ
41,42 -0,65%
GÜMÜŞ GRAM
104,06 -0,19%
BITCOIN
64.899,00 -1,35%
GBP/TRY
62,2933 0,15%
EUR/USD
1,1603 -0,04%
BRENT
79,55 0,75%
ÇEYREK ALTIN
10.544,68 0,04%
Manisa Açık
Manisa hava durumu
36 °
Reklam
  • ANASAYFA
  • MANİSA
  • Şehzadeler Belediyesi Personeline Kanser Farkındalık Semineri

Şehzadeler Belediyesi Personeline Kanser Farkındalık Semineri

Reklam
Şehzadeler Belediyesi Personeline Kanser Farkındalık Semineri

Kanserle Savaş Haftası kapsamında Şehzadeler Belediyesi personeline yönelik “Erken Tanı ve Farkındalık Semineri” düzenlendi. Sağlık alanında bilinç oluşturmayı amaçlayan etkinlikte, erken teşhisin önemine dikkat çekildi.

Tarihi Bedesten’de gerçekleştirilen seminere konuşmacı olarak Şehzadeler İlçe Sağlık Müdürlüğü Sağlıklı Yaşam Hekimi Dr. Şebnem Güvenç katıldı. Güvenç, kanserle mücadelede farkındalığın önemine vurgu yaptı.

Konuşmasında erken tanının tedavi sürecindeki rolüne değinen Dr. Güvenç, “Kanserde erken teşhis, tedavi başarısını ciddi oranda artırır. Düzenli taramalar sayesinde hastalık henüz belirti vermeden tespit edilebilir” ifadelerini kullandı.

Sağlıklı yaşam alışkanlıklarının riskleri azaltmada etkili olduğunu belirten Güvenç, “Sigara ve alkol kullanımından uzak durmak, dengeli beslenmek ve düzenli fiziksel aktivite yapmak kanser riskini önemli ölçüde düşürür” dedi.

Seminerde kanserin yaygın belirtileri, risk faktörleri ve tarama programlarının önemi hakkında bilgi verilirken, belediye personelinin soruları da yanıtlandı.

Katılımcılar, bilgilendirici seminerin sağlık konusunda farkındalıklarını artırdığını belirtirken, yetkililer toplum sağlığını korumaya yönelik eğitim ve farkındalık çalışmalarının önümüzdeki süreçte de sürdürüleceğini bildirdi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.