Reklam
Reklam
BIST 100
14.421,15 -0,50%
DOLAR
46,4429 0,13%
EURO
53,5161 0,20%
GRAM ALTIN
6.443,81 1,56%
FAİZ
41,42 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
103,09 1,83%
BITCOIN
63.895,00 -0,74%
GBP/TRY
61,8147 0,17%
EUR/USD
1,1519 0,16%
BRENT
77,76 -2,25%
ÇEYREK ALTIN
10.535,63 1,56%
Manisa Hafif Yağmur
Manisa hava durumu
22 °
Reklam

Başkan Şimşek personelle bayramlaştı

Reklam
Başkan Şimşek personelle bayramlaştı

  Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, belediye personeliyle bayramlaştı.

Başkanlık makamında gerçekleştirilen programda Şimşek, belediye meclis üyeleri, başkan yardımcıları, daire müdürleri ve belediye personeliyle bir araya geldi.

Şimşek, programda personelle tek tek tokalaşarak bayramlarını tebrik etti.

Göreve gelmesinin ardından ilk kez belediye personeliyle bayramlaşma fırsatı bulduğunu ifade eden Şimşek, Şehzadeler Belediyesi’nde geleneksel hale gelen bayramlaşma programını sürdürdüklerini belirtti.

Şimşek, “Belediyemizde uzun yıllardır devam eden personel bayramlaşma geleneğini yaşatmaya devam edeceğiz. Göreve gelişimizin ardından ilk kez personelimizle bu anlamlı buluşmayı gerçekleştirdik. Tüm çalışma arkadaşlarımın bayramını kutluyor, aileleriyle birlikte sağlık ve huzur içinde nice bayramlar geçirmelerini diliyorum” dedi.

Bayramlaşma programına belediye meclis üyeleri ve belediye başkan yardımcıları da katıldı.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.