Reklam
Reklam
BIST 100
14.452,50 -0,28%
DOLAR
46,3169 0,04%
EURO
53,8796 0,20%
GRAM ALTIN
6.447,96 0,02%
FAİZ
41,53 -0,38%
GÜMÜŞ GRAM
104,21 -0,04%
BITCOIN
65.002,00 -1,19%
GBP/TRY
62,2777 0,12%
EUR/USD
1,1599 -0,08%
BRENT
79,69 0,92%
ÇEYREK ALTIN
10.542,42 0,02%
Manisa Açık
Manisa hava durumu
36 °
Reklam

Manisa’da Engelliler Haftası etkinliklerle başladı

Reklam
Manisa’da Engelliler Haftası etkinliklerle başladı

 Manisa’da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında “Engelsiz Manisa” sloganıyla kortej yürüyüşü ve çeşitli etkinlikler düzenlendi.

Manisa Valiliği, Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü iş birliğiyle organize edilen program, şehir merkezinde başlayan ve Cumhuriyet Meydanı’nda sona eren kortej yürüyüşüyle başladı.

Engelli bireyler, aileleri, öğretmenler ve vatandaşların katıldığı yürüyüşte erişilebilirlik, eşit yaşam ve toplumsal dayanışma mesajlarının yer aldığı pankartlar taşındı.

Yürüyüşün ardından Cumhuriyet Meydanı’nda bulunan Atatürk ve Milli Egemenlik Anıtı’nda çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.

Törene Manisa Valisi Vahdettin Özkan, İl Jandarma Komutanı İlhan Şen, İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel, Manisa Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Volkan Sert, kamu kurum temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ve engelli derneklerinin temsilcileri katıldı.

Program kapsamında özel eğitim öğrencileri ve rehabilitasyon merkezi kursiyerleri tarafından halk oyunları, müzik ve dans gösterileri sunuldu.

Engelliler Haftası etkinliklerinin hafta boyunca Manisa genelinde devam edeceği bildirildi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.